Beastly Feet!
A devoted husband hopes Dr. Sarah can rid his feet of fungus and save his marriage. What Dr. Brad's patient thinks is just a giant wart could be something much more dangerous. A woman with webbed toes and low self-esteem seeks Dr. Ebonie's help.