Welcome to Hillbilly Hell
Gypsy Hunter and her Cherokee beau's romance won't be accepted by her mom unless he can pass a series of trials. After surviving a horrific accident, Cherub hopes her 21st birthday is a chance to get her "gypsy bling back."