The Young and the Reckless
AJ and Bryce's rivalry intensifies. Josh grows increasingly desperate while stirring up drama behind the scenes. AJ's personal life takes center stage when his breakup with Madi is revealed, and Cole Hudson proves he's a force to be reckoned with.