The Law Comes Knockin'
Equipment failure and an intruder threaten Tim and Tickle's first run of moonshine. Meanwhile, law enforcement agent Jesse Tate busts a nip joint, and moonshining legend Popcorn Sutton runs some 'shine the old-fashioned way.