MILF's Broken Heart
Jimmy and Ryan compete for Pola's heart. Harrison reaches a breaking point and reveals an upsetting truth. A shocking text puts relationships in crisis and causes the MILFs to question the connections they've made. Jose and Kelle's relationship heats up.