Vegas Dance Queens
In the cutthroat world of Vegas showgirls, Debbie Flores Narvaez isn't afraid to ruffle feathers as she climbs to the top. But when Debbie goes missing, investigators must wonder if a jealous dancer or a romantic rival took her out.