Please Hold My Hand (with ASL)
After a harrowing trek across a desolate United States, Joel and Ellie find themselves navigating dangerous Kansas City on foot. Later, rebel leader Kathleen instigates a manhunt -- one that pits her violent civilian militia against the world's best hope.