The Ties That Kill
Financially strapped, Dan and Lisa Carlson leave Tacoma, WA, with their young twin boys to live in a small home on the property of Dan's parents. Enter Shawn, Dan's best friend, and soon a web of intrigue and familial conflict becomes a lurid murder.