I Saw None of This Coming
Emily attempts to save her relationship, but a furious Laila isn't having it. Jayne decides if she'll continue seeing Steve. Steph is surprised by unexpected visitors in Los Angeles. A showdown determines the fate of Matt and Kim's engagement.