Laugh, Rock and Rolls
Guy Fieri and Antonia Lofaso invite comic actor Bobby Moynihan, comedian Ron Funches and legendary rockstar Bret Michaels to the Flavortown Lounge for an epic night of games. The contestants will face confetti cannons and more in the name of charity!