Gold Habits Die Hard
In his last roll-of-the-dice, a struggling Oregon miner brings in Freddy and Juan to double his gold, which will convince best friend Terry to invest in his Oregon mine. The duo proposes a radical fix, but they may have bitten off more than they can chew.