How Deep Is Your Love
Mohammed gives Ashley an ultimatum. Tensions threaten to boil over at Eli and Laurie's housewarming party. Elmer regresses back to his Amish ways leaving Lindsey questioning if he's ready to be a parent. Kris is faced with a life-changing decision.