Missing in Myrtle Beach
A teen’s spring break in Myrtle Beach turns dark as she vanishes into the night. From boardwalks to swamps, a decade-long search uncovers secrets and shadows beneath the glow of a vacation paradise, leading to a chilling, long-awaited truth.