Finding the Lost Pilots of WW2
Josh dives deep into the Navy's heroic Pearl Harbor counterattack, uncovering an eyewitness who shares vivid details of American soldiers' executions. New intel leads to a discovery that changes history -- the first US plane ever found from this battle.