Monsters Unmasked
Newly unsealed records from a Victorian madhouse finally reveal Jack the Ripper’s identity. Potential Yeti DNA gives clues about the mysterious beast. The shocking interruption of a live broadcast by a masked man has the world asking about Max Headroom.