He Murdered My Mother
Jenn learns to live with a monster: her big brother, Jimmy. He’s cold, cruel, and violent, preying on his own family, mainly his mother, Mary. Eventually, Jenn leaves home, but her mother is trapped in a house with a son she loves — and fears.