Pop Ups: Big Pop on Campus
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Dr. Lee works to remove the large rare growths on the back of Reginald's head. Che'Re has a prominent bump on her face. Juan has several painful boils on the back of his neck.