Mission in South Dakota
Dr. Jeff and his team lend a hand at Lakota Reservation in South Dakota. Back at the clinic, Amy debates emergency surgery for a French bulldog who ate his favorite toy, while Susan finds the perfect forever home for a lovable canine called Koda.