Mutiny on the Confidence
A brutal knife injury on the Northwestern leaves Sig scrambling. After one crewman quits, tensions explode on the Confidence until even the co-captain revolts. The Wizard faces a nightmarish mechanical failure when Keith's throttle fails in rough seas.