Uncharted Grounds
Winter unleashes its fury, slamming the fleet with tidal surges and storm-driven waves. When Keith's winch seizes, the Wizard crew must work a double shift to retrieve their pots. Wild Bill's erroneous chart leaves the Summer Bay beached on a sandbar.