My Search for Caylee Anthony
CSI Alina Burroughs opens the vault on one of her most notorious cases, the death of toddler Caylee Anthony. Re-examining the grim clues, including a controversial strip of duct tape, Alina tries to let the evidence speak for a child without a voice.