House of Cards
Ramona continues her attempts to recruit Thony. Fiona and Thony work with the FBI to help Nadia. The FBI starts organizing a plan to take down Ramona. Then, Russo receives a terrifying warning from Sin Cara in the finale of the two-part season ender.