Zooey Deschanel's Stunner for Her BFF
Actress Zooey Deschanel joins Jonathan and Drew Scott to surprise her best friend, Sarah, with a life-changing renovation. The family feels cramped after the arrival of their second baby, so Zooey and the Brothers give them a functional open concept.