Prisoners Gone Wild
Whether they're in Missouri, France, or even Brazil, prisoners will always attempt hare-brained schemes to escape jail. Will the help of modern technology, a Mission Impossible-esque disguise, and even a helicopter be enough to guarantee a smooth getaway?