Peg of Old
Nucky hires Jack Dempsey to promote his fight, and Jimmy faces a decision that could shape the future of Atlantic City. Margaret visits Brooklyn for a bittersweet family reunion. Nelson weighs his options, and Lucy visits an old flame for a handout.