The Platonic Permutation
Now just friends, Sheldon and Amy spend Thanksgiving at the aquarium, a reluctant Wolowitz volunteers at a soup kitchen with Bernadette, Raj and Emily, and Penny realizes that Leonard knows a bit more about her than he's let on.