Kitchen Clash
The battle moves to Breckenridge, Colorado where Rico Leon, Kim Myles and Kim Wolfe mentor three teams of up-and-coming renovators. This week's battle is over the kitchen, and judges Chelsea and Cole DeBoer will pick the victor.