Back to Eggy Basics
Team Michael and Team Bryan create elaborate and inventive egg dishes for Chef Esther Choi to judge. Then Michael and Bryan Voltaggio create the impossible in a sauce battle that will take the chefs down to the wire and decide the fate of their teams.