Minimalist and Dollhouse Completed
With the nightmare duplex sending Keith and Evan into a tailspin, the guys take on a new house to keep up momentum. Keith challenges himself with a minimalist design in the rundown bungalow while letting loose with pink decor in the Modern Dollhouse.