You Can't Hide From the Dead
Despite Job's reservations, Lucas and his team pull off a daring heist at Camp Genoa. Lucas and Chayton are haunted by their recent deadly encounter. Calling a truce, Gordon and Carrie attempt an unusual intervention with Deva.