Alex vs Pastry
Eric Adjepong welcomes three pastry chefs from Kentucky, California and New Jersey to outshine Alex Guarnaschelli's pastry expertise. The chefs pull out all the stops for judges Sherry Yard and Stephanie Boswell in order to give Alex a run for her money.