Forgive but Never Forget
Natalie almost gets what she wants. Brandon and Julia argue about the wedding. Things get wild at Jovi's bachelor party. Hazel worries Tarik has feelings for their ex. Amira has doubts. Zied threatens to go back home. Stephanie gets serious with Harris.