I've Made a Massive Mistake
Emma and Hossein's wedding doesn't go as expected. Shaun must take sides when a blowout fight erupts between Christine and his mom. Richard can't understand why Kathleen seems to have ghosted him. Pat's friend interrogates her about Sam's intentions.