Suddenly Everything Has Changed
Jenny and Sumit reveal their secret to his parents. Andrei's slip-up about Libby's possible career move shocks Chuck. Shaeeda refuses to play second fiddle to Bilal's ex. Kim comes under fire over her future plans. Jovi struggles with Yara's partying.