Zadnje opozorilo
Na Floridi se klic zaradi tatvine konča s smrtonosnim pregonom. V Sioux Cityju v Iowi pa policisti s pomočjo napredne tehnologije rešijo primer žrtve ljubezenskega trikotnika.