Neobičajen zlatokop
Hoffmanova ekipa je v slepi ulici, dokler se Andy Spinks ne odloči za nekonvencionalen način iskanja zlata. Parker ima težave z buldožerjem, Tonyja pa čakajo korenite spremembe.