Spolzka strmina
Hoffmanova ekipa se spopade z zamrznjenimi tlemi, ki jim stojijo na poti do zlata. Ekipa Dakota Freda prične z izpiranjem zlata, Parkerju pa zaradi okvare grozi konec sezone.