Parkerjev preizkus: zgodbe s poti
Parker in njegovi prijatelji podoživljajo največjo preizkušnjo svojih življenj. Pripovedovali nam bodo o naporih in sporih ter nam razkrili, kako blizu so bili katastrofi.