Potapljačeva kolumna - 1. del
V Vernonovi odsotnosti posadka Zlate ladje sama poprime za delo. Shawnu ponagaja okvara na ladji Myrtle ravno v trenutku, ko se prikaže šef Dave Young, da bi ladjo pregledal.