Prekletstvo izgubljenega rudnika
Ekipa Turin je ponovno na lovu, potem ko so izčrpali Jessejevo nahajališče. Njihov cilj je 27 unč. V Montani ima Dave velike težave pri iskanju naslednjega izgubljenega rudnika.