Ljubezen po lemurjevo
Morska leva Clyde in Tacoma zamenjata bivališči, da bi spoznala kup novih deklet. Ljubljena rdeča prašička Vanessa mora na operacijo očesa, lemurja pa se pripravljata na parjenje.