Slonji nosovi in prastare živali
Sodobna znanost in osupljivi načini prikaza razkrivajo, zakaj imajo sloni rilce. Spoznajte tudi, zakaj nekatere živali živijo izjemno dolgo in zakaj mačke predejo.