Serija spremlja ločitev grofa in grofice iz Argylla, enega najbolj surovih in razvpitih pravnih primerov v 20. stoletju, ki se sprevrže v škandal ter dodobra pretrese družbeno in politično klimo v povojni Veliki Britaniji.