Novodobna Bradyjeva klapa
Erica in Spencer Shemwell iz majhnega kraja v Utahu sta ustvarila novodobno "Bradyjevo klapo" z njunimi 11 otroki. Toda združitev dveh družin v eno ni vedno enostavna!