Dokumentarec programa HBO raziskuje organizacijo NXIVM, deležno obtožb zaradi spolnega tihotapstva in izsiljevalske zarote, uperjenih zoper njene najvišje člane, med katerimi je predvsem ustanovitelj Keith Raniere.