Skupina zbira informacije za svoja pričevanja pri FBI in izrazi mnenje o tem, kako je kurikulum moških in ženskih skupin SOP ter JNESS v družbi NXIVM oblikoval njihova prepričanja o spolnih vlogah ter tako postavil temelje za DOS.