Narodni park Smith Mountain Lake
Mike, Robert in ekipa Black Dog rešujejo les iz koče ob jezeru Smith Mountain, iz katerega Mike izdela štiristebrno posteljo, ki jo želi dati na prodaj v prodajalni.