Luči, kamera, katastrofa
Žabec prosi prijatelje, da mu pomagajo pri snemanju filma o superjunaku, vendar ga zaradi pretiranega ega kmalu zapustijo. Ko ga podlasice prevarajo, se znajde v težavah brez pomoči prijateljev.