Glasbeni svet Bobbyja Mackeyja
Jack Osbourne in Katrina Weidman obiščeta Wilder v Kentuckyju, kjer obiščeta kantri bar, ki po mnenju mnogih velja za kraj, kjer na svetu najbolj straši.