Juan Carrasco je postal vodstveni delavec v komunalnem podjetju in živi v razkošnem kompleksu. Videti je, da je sreča končno na njegovi strani, potem pa pride na dan škandal iz njegove preteklosti, ko je bil župan Logroña.